15/2/10

Kalimeresssssssss

Ακόμα στους δικούς μου...σιγά σιγά θα πρέπει να ανηφορίσω προς την αγαπημένη Πάτρα.....θα ήθελα να κάτσω και άλλο αλλά θα βγουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων και θα πρέπει ως "καλή" φοιτήτρια να υπερασπιστώ το γραπτό μου σε περίπτωση που κάποιος καλός (κατά τα άλλα μουρλός) καθηγητής αποφασίσει να κόψει το γραπτό μου!!!!Δουλειά και αυτή.....!!!!!!
Ουφ δεν μου αρέσει να κλαίγομαι στους καθηγητές αλλά το Σεπτέμβρη πραγματικά δεινοπάθησα με την χάρη τους.....είδα το γραπτό μου να είναι αδιόρθωτο και από το 2 να πηγαίνει ως δια μαγείας στο 4 αλλά λόγος για 5 και στο χέρι κανένας......αφήστε.....απογοήτευση και κακοτυχία.....anyway.....hoping for the best is the choise i take!!!!




Αυτή είναι μια φωτο από Νέα Υόρκη από πέρσι που είχα πάει....είναι το Central Park.....απόλαυση!!!!!Με την φωτο αυτή παίρνω μια ανάσα ελπίδας,ελπίζω και εσείς!!!!!

Φιλιά!!!!

1 σχόλιο:

  1. Selehna καλή μου,μην τα συζητάς!Τα ίδια τραβούσε και μια πρώτη ξαδέλφη μου με έναν τελείως ανόητο καθηγητή που την είχε κόψει 4 ή 5 φορές(δεν θυμάμαι με σιγουριά).Νομίζω πως καταλαβαίνεις τι ήθελε ο συγκεκριμένος...Όλο το ελαιόλαδο είχε εξανεμιστεί από το σπίτι της.Εντάξει,πλέον ορκίστηκε και δουλεύει κιόλας αλλά δεινοπάθησε κι αυτή όπως κι εσύ!Ελπίζω να τα έχεις πάει καλά στην εξεταστική!
    Central Park...Τι ωραία!!!Μόλις επιστρέψω από Ισπανία θα κάνω οπωσδήποτε Post από τις photo που θα έχω βγάλει εκεί!
    Have a wonderful weekend!!!:)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή