17/3/10

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ......

Εχουμε καιρό να τα πούμε webfriends αλλά I'm back!!!
Αγόρασα ένα βιβλίο που έχει τίτλο VAMPIRE ACADEMY->
η συγγραφέας λέγεται Richelle Mead.
Η ιστορία διαπραγματεύεται τον ορισμό της φιλίας,της πίστης και τις ανησυχίες δύο έφηβων κοριτσιών από διαφορετικές τάξεις αυτη των Νταμπίρ από αυτή κατάγεται η Ρόουζ και των Μορόι από αυτή κατάγεται η Λίζα.
Δύο κορίτσια από διαφορετικούς κόσμους,η Ρόυζ προορίζεται για να γίνει προστάτης της Λίζα αφού εκείνη είναι γόνος βασιλικής οικογένειας...όμως πολλά θα συμβούν στη συνέχεια....θα σας κρατήσει την αγωνία...εγώ το διάβασα σε δύο μέρες!!!!!
Άντε να βγεί και το Twilight Saga : Eclipse the movie είμαι φανατική της Stef. Meyer!!!!!!!!!!!!
LOVE YOU
XOXOXOXOXO

1 σχόλιο:

  1. Θέλω πάρα πολύ να πάρω κι εγώ αυτό το βιβλίο!!!Αλλά θα περιμένω μέχρι να τελειώσουμε με τις exams στο σχολείο...Άλλωστε τότε θα έχω περισσότερο χρόνο!
    Κι εγώ πώς και πώς περιμένω την Eclipse movie!Πάντως,επειδή μέχρι τις 30 Ιουνίου δεν το βλέπω να αντέχω,για να...απαλύνω τον πόνο μου θα πάρω την καινούργια νουβέλα της Stephenie Meyer,The Second Short Life Of Bree Tanner!5 Ιουνίου κυκλοφορεί,by the way!

    Καλό βράδυ και Καλή Ανάσταση να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή