5/2/12

Αγαπημένα Ιανουαρίου !!!

Γλυκούλες μου με έχετε συγκινήσει με την ανταπόκριση σας στον διαγωνισμό για το μικρό μου giveaway, διάβασα όλες σας τις προτάσεις για το θέμα της επόμενης ανάρτησης και θα τις εφαρμόσω σε κάθε ανάρτηση από εδώ και πέρα !!!
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας και όσες θέλουν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό μπορούν να αφήσουν ένα σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση μέχρι και σήμερα στις 12 το βράδυ !!!
Η κλήρωση θα γίνει μετά τις δώδεκα και θα ανακοινώσω την νικήτρια μας !!!

Τα αγαπημένα του μήνα Ιανουαρίου λοιπόν είναι :
  • καθαριστικό προσώπου
απαλό για εμάς με ευαίσθητα ματάκια λόγω φακών επαφής και αφήνει την επιδερμίδα καθαρή χωρίς την αίσθηση του τραβήγματος .
  • κρέμα προσώπου

σας έχω γράψει για αυτήν την θεϊκή κρέμα, τη λατρεύω αλλά είμαι στην αναζήτηση για μια ακόμα ενυδατική που θα την φορώ μόνιμα ως κρέμα νυχτός..καμιά ιδέα ???

  • μάσκαρα

η μάσκαρα volumizer είναι από τις αγαπημένες της youtube guru make-up artist Tanya Burr και είναι καταπληκτική στο dramatic eye effect , ενώ η μάσκαρα από την σειρά Adriana Karembeu αγοράστηκε μόνο και μόνο επειδή ήταν σε προσφορά και μου κόστισε 9 ευρώ, όμως είναι πάρα πολύ καλή μάσκαρα !!!

  •  base coat
προσπάθησα να κάνω ένα διάλειμμα από το βάψιμο των νυχιών μήπως και αναπνεύσουν τα καημένα και αυτή η βάση είναι φοβερά προστατευτική !!! μου κόστισε περίπου 5.50 ευρώ αν θυμάμαι καλά .

  • σκιά l'oreal infallible grey


τη λατρεύω αυτήν την σκιά που έχει τρελάνει όλες τις beauty bloggers ανά τον κόσμο, έιναι σταθερή για ώρες και μπορείς να δουλέψεις την ένταση του χρώματος πολύ εύκολα αφήστε που έχει και όμορφη συσκευασία !!! την αγόρασα με κουπόνι έκπτωσης των 3 ευρώ και μου κόστισε 9 ευρώ περίπου !!! you must try this one girls !!!


Αυτά ήταν τα πιο αγαπημένα μου για τον μήνα Ιανουάριο γλυκούλες μου !!!
Μην ξεχάσετε όσες θέλετε να συμμετέχετε στο giveaway να μου αφήσετε ένα σχόλιο που να μου λέτε οτι θέλετε να λάβετε μέρος !!!

Φιλάκια !!!




2 σχόλια:

  1. αυτες τις σκιες τις L'oreal θελω κ γω πολυ να τις δοκιμασω...δεν ξερω ομως γιατι αλλα καθε φορα που παω με σκοπο να τις παρω στο τελος αγοραζω κατι αλλο... ετσι εχω μεινει με την επιθυμια... τι να πεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα επιθυμώ να αγοράσω τις καινούριες από την maybelline!!!πάντως η αλήθεια είναι πως αν δεν είχε την έκπτωση ούτε εγώ θα την αγόραζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή