4/2/13

HAUL & SWATCH by Bougatsaki_Iw



 





Γειά σας κορίτσια ! Τι κάνετε ;; Πως είστε ;; Εγώ ξεκίνησα διάβασμα για να δώσω (επιτέλους) το τελευταίο μου μάθημά στη σχολή που μου έχει φάει "τα καλυτερά" μου χρόνια (λέμε τώρααα !!) Τέλοσπαντων , ένα μάθημά έχω  και εγώ κ αντί να είναι κανα θεωρητικό (βλέπετε εγώ είμαι της  Κοινωνιολογία Παντείου , καμία σχέση με τη Selehna !) είναι Στατιστική και είναι Παναγια μου και Χριστέ μου !!!
Φτάνει η γκρίνια μου όμως , σας γράφω σήμερα γιατί εδώ και λίγο καιρό έχω πάρει κάποια καινούργια πραγματάκια και θέλω να σας τα δείξω λόγω και εκπτώσεων ! Μόνο καλλυντικά ψώνισα κατα κύριο λόγο γιατί συνήθως ρούχα,παπούτσια κλπ δεν βρίσκω ποτέ όσα μ’αρέσουν και πάντα παίρνω απο τη νέα κολεξιόν !!
Ας ξεκινήσω λοιπον !
Προς το τέλος του Ιανουαρίου η πολυαγαπημένη μου MAC είχε εκπτώσεις 35% ΠΑΛΙ (!!!) . Δεν ξέρω αν το προλάβατε και εσείς , γιατί ήταν μόνο για δύο μερες και σε όλα τα καταστήματα γινόταν πανζουρλισμός ! Εγώ κατάφερα και πήρα τα πραγματάκια που ήθελα ! Πήρα λοιπόν 3 κραγιόν και 2 σκιές , τα κραγιόν ειναι το Violetta που είναι Amplified (το είχα πάλι βέβαια αλλά καπου το έχασα ..) , το Quite The Thing απο τη σειρά Sheen Supreme και το Film Noir που είναι Satin ! Τα δύο πρώτα είναι μωβ ,και τολμώ να πω απο τα αρκετά έντονα της MAC ( πέρα από το Rebel ) και το Film Noir είναι ενα καφέ σκούρο που έχει και κάποιους τόνους μπορντώ . Οι σκιές που πήρα είναι οι Brule που ειναι ζαχαρί απαλό μπεζ matte σκιά και η Espresso στους τόνους του καφέ , βασικά ακριβώς στο χρώμα του εσπρεσσο κατά τη γνώμη μου και είναι οτι πρέπει για να κάνεις ένα πρωινό βάψιμο ! Η αγαπημένη μου Selehna μου πήρε ένα κραγιόν απο τα Sephora που είναι απο τη matte σειρά της το νούμερο 23 που είναι ένα έντονο μπορντώ που μοιάζει αρκετά εώς πολυ με το Diva απο τη MAC . ( πάρα πολυ ωραίο είναι , οχι επειδή μου το πήρε η αδερφή μου !) Και εγώ της πήρα δυο κραγιόν της MAC , το Plumfull και το Good to be bad ( θα σας βαλω φωτο να τα δείτε !) Το Plumfull είναι στις αποχρώσεις του μωβ που κοκκινίζει περισσοτερο και το Good to be bad είναι ενα ζεστό κερασί .
Ας συνεχισω.. Είναι ενα μαγαζάκι εδώ κοντά στη γειτονιά μου με είδη καλλυντικών το Beauty Paths και το εξερεύνησα πρόσφατα !! Έχει αρκετές εταιρείες καλλυντικών όπως Essence , Seventeen , Radiant , Erre Due , Beauty Line , Manhattan , Elixir , Lovie κλπ και επειδή κάποιες δεν τις ήξερα ( τη Lovie και την Elixir - εταιρεία με μανο - ) πήρα 1 από τη καθεμία για να τα δοκιμάσω . Από τη Lowie πήρα ένα κραγιόν νουμερο 1 σε αποχρωση του μπεζ-ροδακινί , είναι σταθερό μέτρια και μοιάζει σαν χρώμα με το Shy Girl της MAC . Απο την Elixir πήρα ενα μανό σε ένα εντονο μωβ ( ναι έχω πάθος με τα μωβ τα κόκκινα και τα μπορντώ θα το καταλάβετε σύντομα !!) που κάνει και μερικές αντανακλάσεις σε ιριδίζον , θα σας βαλω φώτο να τα δείτε ! Το συγκεκριμένο μανο στεγνώνει σε 60΄΄ γράφει και σε μένα έτσι και έγινε , η Selehna διαφωνεί και μου είπε ότι έκανε πόση ώρα να στεγνώσουν . Αν έχετε δοκιμάσει πείτε μας και εσείς τη γνώμη σας !
Συνεχίζωντας τα ψώνια μου , πήρα απο την AVON το μεικ απ που φοράω της σειράς Colortrend το Near Nude , είναι πολύ ελαφρύ με την επιδερμίδα μου και καλυπτικό πολύ (συνήθως βάζω το Matchmaster by MAC )και διαρκεί αρκετές ώρες . Πήρα να δοκιμάσω κραγιόν από την ίδια σειρά το Violet Friday που είναι μωβ βιολετί με frost αποτέλεσμα που μοιάζει σαν χρώμα (μόνο ) στο Strong Woman από τη σειρά της MAC Strength ( νομίζω πως ήδη υπάρχει στα καταστήματα ) και είχε και δώρο μαζί με το κραγιόν ένα λιπ γκλοσ απο την ίδια σειρά και διάλεξα το Kiss Kiss σε απόχρωση κεραμιδί - κερασί , έχει ωραία υφή και με ένα μολύβι μπορεί να φορεθεί και σκέτο ! Η AVON εχει και τη σειρά Planet Spa που αποτελειται απο scrub , κρεμα σωματος , μασκα και αφροντους . Βασικό τους συστατικό είναι το Thailand Lotus Flower και φύκια , εγώ πήρα να δοκιμάσω τη κρέμα σώματος (200 ml η ποσοτητα να σας πω) γιατί δεν είχα και έβαλα λίγο πριν το μπάνιο και μυρίζει υπέροχα (και διαρκει πανω απ'όλα ) αλλά κάνει κ το δέρμα αισθητά πιο μαλακό !
Άφησα για τέλος κάτι που πραγματικά εαν έχετε δοκιμάσει θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας . Για ντεμακιγιάζ προσώπου γενικά παίρνω της Bioderma H2O που είναι μακράν ότι καλύτερο για το δέρμα και ελαφρύ και χωρίς καθόλου δυσάρεστη οσμή που έχουν αρκετά ντεμακιγιάζ (και όσες μεικ απ αρτιστ παρακολουθώ αυτό χρησιμοποιούν ) και χαζεύωντας μια μερα στα Sephora βρήκα απο τη σειρά Sephora το Eau micelaire demaquillante με τριπλη δράση και τολμώ να πω ότι είναι αρκετά καλό και αφαιρεί και με πολύ λίγη ποσότητα και αδιάβροχη μάσκαρα . Η τιμή του στα 50 ml είναι μόλις 3 ευρώ ! Δεν χάνετε τίποτα να δοκιμάσετε !
Ελπίζω να σας αρέσουν όσα πήρα !
Περιμένω τις γνώμες σας ! ( υπόσχομαι δεν θα ξανάκανω τέτοια ανάλυση !!)
Δείτε και τις φώτοοο !
Σας φιλώώώώώώώ
xoxo
Bougatsaki_Iw











2 σχόλια:

  1. Gia kapoio logo exw trela provlhmata ws to na kanw sxolio sto blog soy k giati den xerw k stenaxwriemai to prospathousa olh mera k na molis twra to katafera.
    apla na pw oti t planet spa to exw dokimasei kai einai theiko to exoun kai oi kollhtes moy kai trelenomaste, an k mporw na pw oti me to sephora demaquillant eixa ena provlhmataki moy erethize to derma kai ayto den symvainei pote oti kai na valw panw toy.
    parepiptontws kai xwris na thelw na eimai h xeiroterh spammer ston aiwna ton apanta anarwtiemai mhpws tha mporousate na rixete mia matia sto blog moy? molis to eftiaxa kai exei na kanei me fusika, organika kai viologika proionta omorfias kai elpizw san idea na aresei, ena sxolio, ena follow otidhpote tha me ekane super happy
    http://organickindofbeauty.blogspot.gr/
    oyf se zalisa pali apla rixtoy mia matia an perasei kanas mhnas k den exw oute ena follower tha to svhsw kai tha ksexasw to blogging ti na pw :( klaps molis ragise h kardia mias blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαριαννακι ! Ευχαριστουμε για το σχολιο κ ευχαριστως θα σε ακολουθησουμε !
    Τι ερεθισμους ειχες ? Τα planet spa ολη τη σειρα ? Γιατι ειδα οτι εβγαλε και μια καινουργια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή