8/4/13

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΡΤΙΟΥ By Bougatsaki_Iw



Γειά σας κορίτσια και πάλι !


Είπα να γράψω και εγώ τα αγαπημένα μου για το μήνα Μάρτιο ( δεν το έχω ξανακάνει κιόλας ) και να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας !
Λοιπόνννν ας ξεκινήσω γιατί είναι πάααααρα πολλά !!

1ον : Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα παρα πολυ τη BB cream της Essence σε καθημερινη βαση κιολας ( ακομα και για τις εξοδους ) ! Σας ειπα τη λατρεψα τη συγκεκριμενη !

2ον : Pownder compact την 01 sunkissed beauty απο την Essence που ειναι μια πουδρα που παντα εχω στο νεσεσερ μου και με εξυπηρετει σαν πουδρα επειδη αν την εχετε δει ειναι σαν ενα πολυ ανοιχτο μπρονζερ .

3ον : Estee Lauder Maximum Cover Lightweight Makeup Fond de teint couvrant SPF 12 ειναι το μεικ απ που βαζω σε συνδυασμο με τη BB cream σε καποιες εξοδους μου για να κρυβω καποιες ατελειες ( ειναι ο λεγομενος για μενα παντα στοκος μου χοχοχο )

4ον : Εδω θα σας πω για 4 σκιες που εβαλα ΟΛΟ το μηνα .. Εχουμε την Brule απο την MAC (satin) που ειναι το μπεζ αυτο απο την κρεμ μπρουλε εξου και το ονομα , την Espresso απο την MAC ( matte ) που εχει την τελεια αποχρωση καφε για γωνιες στα ματια ( εγω την εβαζα και λιγο στα φρυδια μου για γεμισμα ) , απο την Erre Due την 502 (δεν εχει ονομα δυστυχως ) που ειναι ενα ρουμπινι-δαμασκηνι χρωμα και ειναι πολυ ωραια για ενα εντυπωσιακο smokey eye και τελος απο την Maybelline Color Tattoo το χρυσο μπρονζε που εχει σαν χρωμα ( στη συσκευασια δεν εχει ονομα ουτε αριθμο πφφ ) που την εβαζα και σαν βαση για τις σκιες μου και ειχαν περισσοτερη διαρκεια !

5ον : το Pinch Me απο την MAC ( sheertone blush ) που ειναι το πολυαγαπημενο μου ρουζ !

6ον : Εδωωω θα πω για τα κραγιον .. Καταλαβαινετε !!! Το Violetta απο την MAC απο την σειρα Amplified , το Ruby Woo απο την MAC απο την σειρα Matte και το Lady Danger απο την MAC απο την σειρα Matte επισης . Eεε δεν εχω να πω πολλα για αυτα τα κραγιον , απλα τα λατρευω ΟΛΕΣ τις ωρες και ας μη πανε με το καιρο η με τα ρουχα μου εγω τα φοραω γιατι ειναι εντονα και τα λατρευω !

7ον : απο την Clinique τη High Impact Mascara την 02 και μια μασκαρα που μου φερνει η κολλητη μου απο Δελχι που λεγεται Long Lash Mascara Lash Defining , Waterproof & Conditioning της Blue Heaven ( μου κανει τις βλεφαριδες τεραστιες αληθεια και με διαρκεια , και τις ξεχωριζει δεν τις κολλαει καθολου )

8ο : Tesori D'Oriente απο τη Hammam . Θα ξερετε ολες πιστευω αυτη την εταιρεια με τα απιστευτα αφρολουτρα , κρεμες σωματος και scub λογω του αρωματος τους . Εμπεριεχουν ελαιο Argan απο το νοτιο Μαροκο και συγκεκριμενα λεει οτι ειναι ενα αρωμα που ενσαρκωνει τον αισθησιασμο του γιασεμιου Sambac , τη λαμψη ανθων του πορτοκαλιου και τη φρεσκαδα της κλημεντινης . Ναι οντως μυριζει εσπεριδοειδη μαζι με γιασεμι , ειναι πολυ αισθησιακο αρωμα που διαρκει . Εγω το χρησιμοποιω ως body spray μετα το μπανιο μεχρι να παρω τη κρεμα σωματος που εχει . Η τιμη ειναι στα 5,80 ευρω και το βρισκουμε στα Hondos Center ( ριξτε μια ματια αξιζειιι )

9ον ( και τελευταιο σας κουρασα λιγακι ) : απο την Maybelline ColorShow by Colorama το μανο η οζα Nebline no 77 . Ειναι ενα frost pink , το λες και baby pink . Εχει διαρκεια και θελει μονο 2 φορες περασμα ! Ειναι must για ανοιξοκαλοκαιρι 2013 κατ'εμε για χερια ποδια !
Αυτααααααα τα λιγα απο το Bougatsaki_Iw !
Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου !
xoxo
Bougatsaki_Iw







2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες επιλογές!Χμμ,μ'αρέσει το ροζουλί στα νύχια,θα το τσεκάρω! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου και σε πολλά έχουμε και τα ίδια αγαπημένα! Μέχρι και πριν καποιο διάστημα έβαζα μόνο το μεικαπ της estee lauder, το double wear και ήταν παααρα πολύ καλυπτικό!απλά το ένοιωθα παρα πολύ βαρύ για την επιδερμίδα μου, οπότε τώρα που μου τελείωσε ψάχνω να δω ποιο make up μυ ταιριάζει περισσότερο! Έχω βρει καποιες ενδιαφέρουσες επιλογές εδώ https://www.atticabeauty.gr/brands/clinique/proioda-omorfias/makigiaz/prosopo/make-up-foundations/ και σκεφτόμουν να προσανατολιστώ σε κάποιο από αυτά εδώ τα make up clinique γιατί μου το σύστησε μια συνάδελφος! ήθελα να σε ρωτήσω εαν έχεις δοκιμάσει καθόλου την μάρκα και αν θα την πρότεινες για makeup??Έχουμε απ'ότι είδα κοινό γούστο και θα με βοηθούσε πολύ η συμβουλή σου. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή