29/3/15

Back to the "game"



Γεια σας κορίτσια !
Ξέρω πάει πολύς καιρός που έχετε να δείτε κάποια ανάρτηση στο Selehna , άλλα είχαμε πολλές αλλαγές στις ζωές και τώρα προσπαθούμε από την αρχή να το φτιάξουμε !
Η Selehna δεν θα γράφει συχνά λόγω του φόρτου του διδακτορικού της , αλλά εγώ το Bougatsaki ( μιας και έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο - no job you see - ) θα σας γράφω μέρα παρά μέρα !
Θα σας γράφω για κάθε τι που βλέπω και αρέσει και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας , βλέπετε είναι το μικρόβιο μου ! Αρέσει να ψάχνω να μαθαίνω και να μοιράζομαι !
Το όνομα του blog φυσικά και δεν αλλάζει , ούτε το περιεχόμενο του ! Παραμένει ένα όμορφο blog που σας μιλα για "ότι όμορφο πράγμα πιάνει το μάτι μας" και απλά προσθέτει λίγο χρυσόσκονη για πασπάλισμα για οτιδήποτε άλλο το συνεπαίρνει ! Χαχαχα !
( το μικρόβιο που σας έλεγα )
Τώρα από τούδε - αν το δει αυτό η καθηγήτρια που είχα θα με θα μου βγάλει το μαλλί τρίχα τρίχα - θα με βλέπετε / θα με  διαβάζετε πιο συχνά !
Ελπίζω να χαρείτε όσο χαίρομαι και εγώ για αυτό το όμορφο (ξανά)ξεκίνημα και να μου δώσετε ώθηση και δύναμη πάλι να συνεχίσω !
Γιατί για μένα αυτά φτάνουν !

Να περνάτε όμορφα ό,τι και αν κάνατε όπου και αν βρίσκεστε !
Και να χαμογελάτε !

xoxo
Bougatsaki 

( η φώτο είναι από εδώ runninggirlslim.com )

2 σχόλια:

  1. Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή