23/10/11

εμπνευστείτε...(part 2)

Πρόσφατα με τη φίλη Κέλλυ επισκεφτήκαμε τα Sephora με είχε πιάσει μανία τον τελευταίο καιρό να αγοράσω ένα κραγιόν deep purple-burgundy mix και τελικά το βρήκα στην αρκετά οικονομική σειρά των κραγιόν Sephora!!!
Η πολύ ευγενική υπάλληλος,μου άπλωσε στα χείλη το πιο σταθερό κραγιόν που έχω δοκιμάσει και...τρελάθηκα!!!
Στην αρχή φοβήθηκα γιατί δεν έχω συνηθίσει να φοράω σκουρόχρωμα κραγιόν αλλά το αποτέλεσμα με έκανε να το ξανασκεφτώ!!!
Το κορυφαίο είναι πως ετοιμαζόμουν να το αγοράσω κιόλας αλλά μου ήρθε η φαεινή ιδέα να δοκιμάσω ένα μεικ-απ της Clinique αφού είδα το παρακάτω βιντεάκι από τις αγαπημένες Pixiwoo




Δοκίμασα και αγόρασα λοιπόν το Superbalanced Powder μεικ-απ που όπως θα δείτε όσο περισσότερο βάζεις τόσο χτίζεις μια όμορφη,όχι σαν μάσκα,επιδερμίδα.
Με άφησε άφωνη το αποτέλεσμα καθώς έχω λιπαρή επιδερμίδα παντού,δεν περιορίζομαι μόνο σε Τ ζώνη και επίσης έχω εμφανείς ανοιχτούς πόρους όπου οτι προιόν και να απλώσω απλώς τους κάνω να φαίνονται ακόμη μεγαλύτεροι.
Με την πούδρα αυτή,η οποία υγροποιείται μόλις έλθει σε επαφή με το δέρμα,είδα μια αλλαγή μια ενδιαφέρουσα αλλαγή αφού μου άλλαξε την άποψη που είχα για τα μεικ απ-πούδρα,με δυο λέξεις δοκιμάστε το!!!!





Σας ανεβάζω και λίγες φωτογραφίες για να εμπνευστείτε και εσείς με το trend της εποχής deep purple-burgundy mix  χείλη!!!!

 




 Οι φωτογραφίες από Google Images



                                              Σας φιλώ καλή Κυριακή!!!!

3 σχόλια:

  1. μου αρέσουν πολύ τα σκούρα κραγιόν,αλλά τα προτιμώ στα πλούσια και σαρκώδη χείλη(ή έστω στα καλοσχηματισμένα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται όντως πολύ καλή η πούδρα :) Θα την δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai katapliktiko to xrwma afto twn sephora!!
    oso g t makeup episis.to skeftomai sovara na t dokimasw k egw:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή