27/10/11

Things I love at the moment....

Βραδινό γράψιμο αυτή την φορά αλλά η έμπνευση δεν έχει ωράριο!!!Σωστά???

Έχω αρκετό άγχος αυτήν την περίοδο καθώς περιμένω αποτελέσματα από διάφορες συνεντεύξεις που έδωσα για να ξεκινήσω μεταπτυχιακό....στείλτε θετική ενέργεια....

Τι μπορεί όμως να μου φτιάξει την διάθεση όμως????Αυτό



Google Images


Ένα lipgloss που ανάλογα με το PH των χειλιών προσαρμόζεται στο δικό μας πραγματικό χρώμα!!!Εμένα μοιάζει με αυτό της ξανθιάς κοπέλας στην διαφήμιση!!!!


Τι άλλο μας έφτιαξε την διάθεση?????Αυτό


Google Images


Με δώρο αυτό!!!!!




Google Images


Όπως καταλάβατε με το που είδα την προσφορά της L'oreal όπου με την αγορά ενός μεικ-απ ή ενός ρουζ έπαιρνες δώρο το κονσίλερ δεν γινόταν να μην αρπάξω την ευκαιρία!!!
Το ρουζ είναι η ιδανική απόχρωση για φθινοπωρινά μαγουλάκια και το κονσίλερ απλά προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας και έχει πανάλαφρη υφή!!!
Δυστυχώς δεν έχω το νούμερο του ρουζ νομίζω πως είναι το 138 αλλά με επιφύλαξη.....

Γράφοντας μου έφτιαξε η διάθεση,σας φιλώ να έχετε ένα όμορφο βραδάκι!!!!


Φιλιά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου